Busy these days!

Har haft fullt upp de senaste dagarna så har inte hunnit blogga. I tisdags så var jag i Karlstad för att kastrera Milo. Tog från 8 på morgonen till halv 6 på kvällen så bosatte mig på biltema och deras café under den dagen. 
Ska tillbaka till veterinären om cirka 2 veckor för att ta bort stygn samt ta blodprov och ultraljud då han hade låg proteinnivå och vätska i buken. Så nu har han fått nytt foder, antibiotika samt smärtstillande.  Lägger in lite bilder från i tisdags i inlägget lite längre ner. 
 
Igår var jag iväg och hämtade post, smärtstillande och antibiotika på apoteket. När jag kom hem så hade jag bara cirka en timme på mig att skriva dagens seminarieuppgift och lyckades få godkänt. 
 
Idag har jag varit på universitet haft översättning och litteratur. Så nu ska jag alldelles strax ta och gå in i en dusch sen får det nog bli att sova tidigt då det blir massa plugg imorgon inför tentorna nästa vecka då jag blivit efter nu de senaste dagarna.
 
Hejdå♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: