Tv =)



Nu sitter jag och tittar på tvn, 3:an Jane Austen Bookl Club. Var nyss ute med syster och spelade kubb, jag vann =). Efter tvn blir det att sova, det är ju skola imorgon. Måste ju orka fixa naturen, det är ju så tråkigt om miljöproblem t.ex: övergödning och växthuseffekten. Men har inget att göra på 2 av lektionerna då jag är klar xD, blir väl bara att sitta och prata. Efter det blir det att ta ut pengar till Göteborg.

Blev inget Örebro idag men får väl köpa dator till hösten istället =). Nej nu ska jag fortsätta se på tvn och sen sova.

God natt! =)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Haft en bra helg? =D

2010-05-31 @ 10:56:10
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Elina

hej, såg att du hade sett filmen apan förut, eller? vill bara höra din åsikt om den filmen, själv tyckte jag inte alls om den, men hur uppfattar du den om man säger så? :P

2010-08-02 @ 22:52:38
URL: http://efranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: