Efterfest 10 kr någon?

Har nyss varit ute med Milo och ska alldelles strax ta och gå in i en dusch sen får det bli lite tv och sen sova. Upp halv 7 imorgon och har skola fram till klockan 17 så blir en riktigt lång dag. Idag var jag på föreläsning som vanligt och efter det blev det till stan för att köpa presenter till syster så nu är det gjort. Tänker inte skriva vad jag köpte eller visa bild då hon läser bloggen, hon får vänta tills på lördag :).
 
Någon som är sugen att gå på efterfest?, min granne har nämligen efterfest till ett inträde av 10kr, haha. Nu ska jag ta och diska klart sen blir det att gå in i duschen.
 
Hejdå♥
Har varit riktigt skönt våväder ute idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: