Sova!


(mi dator ;-D)


Hejsan, allihoppa, nu är jag riktigt trött efter att ha fixat allt till mässan en hel dag. Så nu snart ska jag sova. Det lär ju bli en lång dag imorgon, ska bli riktigt skönt att få sova ut på lördag iallafall.


Imorgon som ni säkert redan vet så ska jag och Emelie stå på mässan som är här i stan, där det är massa företagare, vi ska vissa våra UF-produkter (håraccessoarer). Ni får önska oss lycka till ;-D. Ska även på en föreläsning där också, sen ska vi (eller iallafall jag) ta massa gratisgrejer om det finns ;-D.'

Bloggar mer imorgon, blir kanske inte förrän imorgon eftermiddag, får se om jag hinner gå in någonting under dagen imorgon.

Fick ju min laptop idag och självklart tar jag med den till skolan och mässan. Gött äändå att vi bara har en lektion och sen mässa imorgon =-D. Nej nu ska jag sluta tjata på här i bloggen och gå och sova istället.

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: