Vart har min semester gått någonstans?

Fick schema för juni månad idag på jobbet och visade sig att de schemalagt mig för hela månaden. Trots att jag ska ha semester halva den månaden. Så frågan är nu vart min semester tagit vägen?. Ska iallafall kolla upp detta imorgon när rätt person är där. 
 
I helgen blev det massa packning samt Ikea för att köpa lite möbler fick med mig ett skrivbord, en skrivbordsstol samt soffbord och en tavelhylla, råkade även få med mig en skärbrädaoch ett pargardiner men kommer bilde rpå det när allt är ihopsatt och upstllt i nya lägenheten. Nu ska jagta och borsta tänderna sen sova. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha de vill visst att du ska jobba ihjäl dig xD

Svar: Haha ja, de tänkte nog att jag inte behövde någon semester :P
Maria Ekman

2015-05-19 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: