Third time's a charm

Ordspråket tredje gången gillt stämde verkligen idag. Satt på bussen hem förut när jag såg ett inlägg på facebook att resultatet på tentan hade kommit ut. Gick in på sidan och tänkte att jag lär nog inte få godkänt eftersom att det är så höga krav och riktigt svårt att komma upp i så många poäng.
 
Loggade in på min sida och fick äntligen godkänt på engelskatentan i fonologi. Förra terminen gjorde jag den ordinarie tentan men fick cirka 20 poäng ifrån godkänt. Några veckor efter det gjorde jag den igen men var 5,5 poäng ifrån godkänt. Den 8 mars (cirka 3 veckor sedan) gjorde jag tentan ännu en gång och jag lyckades äntligen få godkänt. Vet inte hur många pöng jag fick än men för G krävs 60% av 100 poäng. Vilket betyder att jag fick minst 60 poäng :D.  
 
 


Kommentarer
Postat av: Becca

Nämen grattis! Övning ger färdighet vettu ;)

Svar: Tack :) Ja det gör ju det :)
Maria Ekman

2014-04-01 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: