Shopping + skola!

Igår var det förekäsning på universitetet sen efter det blev det handla julklappar, lite till mig själv och efter dte blev det även Maxi för att handla lite. Så hade helt enkelt fullt upp igår så hann aldrig blogga. Idag har jag haft grupparbete så imorgon är jag ledig fast ska sitta med grupparbetet lite men är itne värst så stor uppgift denna gången, funderar även på om man inte ska ta och julpynta imorgon också.
 
Nu snart ska jag ta och gå ut med Milo, sen ska jag ta och gå in i en varm dusch efter att det har både snöat och regnat idag. Efter det blir det att titta på Heart of Dixie. Men nu ska jag ta och diska tänkte bara ta med lite bilder på det jag shoppade igår, blev ju ändå 3 koftor och 2 toppar för bara 443kr tillsammans :D.
 
Hejdå
 
Kofta 50kr Cubus
Turkos topp 75kr och svart topp 80kr båda från H&M
 
Kofta cubus 50kr
 
Kofta 160kr H&M
 
Diskställ 99kr Maxi
 


Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

Fast för mig i Stockholm så kostade den 75 ;)

2012-11-28 @ 23:46:24
URL: http://Linzaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: