Time for school again but only for a couple of days ;P

Sitter just nu och tittar på Criminal Minds på femman. Efter det blir det att sova då det blir universitetet för grupparbete imorgon efter att ha varit ledig hela veckan :D. Städade i garderoben förut och jag skulle verkligen behöva en till då jag har kläder, sängkläder, skor , dammsugare osv, i samma garderob xD. Menmen allt gick in tillslut.

Går bara några dagar till i skolan (till och med tisdag) sen har jag sommarlov. Fast beror visserligen på hur det gick i förra grupparbetet som vi inte fattade något av, annars blir det väl en extra vecka på universitet med komplettering av grupparbetet , men det är bara att vänta och se :). Regnat nästan hela dagen idag, så nu tycker jag det fina sommarvädret kan komma tillbaka. Nu ska jag ta och diska sen se klart på tvn.

Hejdå♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: