Rainy day :P

Har i princip regnat hela dagen idag och självklart så ösregnade det när jag skulle gå till universitetet så fick sitta på en 3 timmars föreläsning med genomblöta kläder, inte speciellt bekvämt. Får bli en varm dusch ikväll :). Men allra först så ska jag ta och diska och sen ta fram alla hundsaker då jag hämtar hem min lille vovve Milo imorgon :)<3.
 
Så ska ta och ta fram hundbädden osv, sen ta bort sladdar och andra saker som är ivägen. Blir att sova hos mamma med hunden från imorgon till lördag sen på lördag åker jag till min lägenhet i Karlstad och sover här så hunden blir van att vara på båda ställena då mamma kommer ha honom under dagarna när jag har skola. Men nu ska jag ta och börja med disken.
 
Hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: