Hur ska man hålla reda på alla dessa årtal!

Nu har jag nästan pluggat klart ska bara försöka nöta in allt vad som hände under vissa årtal sen tar jag och tittar på Idol och efter det får det bli att sova ska ju upp halv 7 imorgonbitti.

Tänkte försöka plugga klart snart, man ska ju inte plugga för mycket och inte för lite, lagomt är ju alltid bäst hoppas på att jag pluggat in rätt saker bara. Det märkar jag imorgon när jag ser frågorna på tentan. 50 % är tydligen godkänt och tentan är på 4,5hp.

Men nu ska jag ta och plugga klart så jag kan ta och njuta va fredagskvällen ;-D.

Hejdå♥



Kommentarer
Postat av: fanny

hejhej, vilken fin blogg du har !

hoppas det går bra med tentan! :)

2011-09-30 @ 23:35:17
Postat av: Suneeta

Lycka till med tentan! :)

2011-10-01 @ 14:07:27
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: