Fredagsmys = tentaplugg

Fredagsmys idag, njaa kanske inte, mitt fredagsmys idag består av tentaplugg. Har ju tenta kl 9-12 imorgon i Karlstad så blir att gå upp redan halv 7 för att hinna med bussen. Sista dagen jag pendlar imorgon för på måndag blir det flytt till Karlstad ;-). Får bara hoppas på att det fixar sig med hur jag ska få dit allla saker/kartonger.

Fick Desperate Housewives säsong 3 på posten idag så hann få den innan jag flyttar, tack vare att CDON är så snabba ;-D. Beställde den nämligen i Onsdags kväll och fick den idag :-). Ska vänta med att titta på den tills jag flyttat in i min lilla studentlägenhet ;-D.

Men nu ska jag sätta igång med mitt fredagsmys (pluggning) xD.

Hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Lycka till med fredagsmyspluggandet :)!

2011-09-30 @ 15:18:14
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: MW

- jodå, det är bara bra!

å jag älskar desperate housewives!

2011-10-01 @ 18:04:48
URL: http://showerfreesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: