Näst sista dagen med lektioner!

Idag är det näst sista dagen med de lektioner som man kan höja betyget på. Imorgon är sista dagen då betygen sätts då. Usch. prov imorgon men vi får använda anteckningarna som vi har så tror att det ska gå bra, hoppas det då betyget på provet avgör mitt slutbetyg då jag har lika många G som Vg i tidigare samhällsprov, så hoppas på ett VG på detta prov. Håll tummarna :).
Fick reda på lite betyg igår också:

Turism : VG
Småföretagande: VG
Multimedia: G, hon var inte riktigt säker än kanske blir ett VG =)

Nu ska jag alldeles strax ta och göra mig iordning och sen blir det att gå iväg till skolan. Har antagligen redovisning idag, usch jag som hatar att redovisa. Men är sista redovisningen i hela gymnasiet så  det är ju bra ;-D.

Hittills ser mitt slutbetyg ut såhär:
7-8 MVG
16 VG
10 G

Vet fortfarande inte riktigt om jag får MVG eller VG i Information & Layout B också vet jag ännu inte betyget i Samhäll.

Hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: