The Time flies by like air!

Hejsan allihoppa, har precis varit riktigt duktig och städat undan i mitt rum och samtidigt satt rätt alla smycken i mitt smyckeskrin, jag har ju en hel del örhängen men vill ändå ha mer , smycken kan man verkligen inte ha för mycket av ;-D.

Nu ska jag kila upp till vardagsrummet och titta på säsongspremiären av The Killing. Sen blir det nog att kila in i duschen och efter det sova. Det är redan juli imorgon ;O,  har ju gått verkligen sjukt fort. Är just  nu bara 2 veckor kvar till antagningsbeskedet från universitetet kommer, vill ju veta nu så man vet vad man ska göra om det blir Universitet eller klomvux & söka jobb.

Menmen nu ska jag kila upp och samtidigt ta lite glass och kolasås ;-D. Bloggar mer imorgon så säger Godnatt till er alla nu istället.

Hejdå♥

Serien The Killing ;-D, någon mer som ska se den nu? =)




Kommentarer
Postat av: Ulrika Ekman

Såg serien igår:) Den var riktigt bra, men slutade spännande, längtar tills på torsdag när serien kommer igen:) Joel Kinnaman gjorde en bra roll:) och rolig var han också i sin roll. Ovanligt att se honom spela polis:D Kram

2011-07-01 @ 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: