Svar på frågestunden!

Har du sökt till universitetet isåfall berätta lite om hur du ser på boende mm?
Ja det har jag gjort till handelshögskolan i Karlstad så nu väntar jag bara på antagningsbeskedet. Om jag kommer in så kommer jag att flytta till Karlstad eftersom jag bor i Kristinehamn nu, kommer då att bo i en studentlägenhet blir antingen en 1:a eller 2:a.  Blir då att bo i Karlstad under veckorna och i Kristinehamn under helgerna.

Hur var studenten?
Den vara verkligen jätterolig, precis innan berättade min lärare för mig att jag inte skulle sätta mig för långt in för att jag skulle få ett stipendium ;D. Allra roligast var att åka på flaket ;-D.

Vem har gjort din bloggdesign?
Jag =).

Hur gjorde den headern som gjorde din bloggdesign?
Jag fixade till bilderna först på internetsidan : http://picnik.com efter gick jag in på programmet Picasa och fixade till, därefter valde jag färgen i Photoshop.

Hur många besökare har du på din blogg?
Mellan 18 - 60 per dag, varierar lite, oftast har jag mer på hösten 6 vintern än under sommaren & våren.
Kan du berätta lite mer om resan till Göteborg?

Hur gammal är du?
Jag är 18 år fyller 19 i December.

Har du några syskon?
Ja, 4 systrar, jag är yngst ;-D

Bor du hemma?
Ja i en lägenhet med min mamma och syster

Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nej, de skildes när jag var cirka 6-7år.

Har du några husdjur?
Nej.

Vad älskar du mest att göra?
Shoppa =).

om du skulle välja två städer som du skulle flytta till, vilka skulle du välja då?
Karlstad och Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: